sobota, 3 maja 2014

Najlepsza misja, ever.

    Miała być misja jak zawsze... Gościu kazał mi znaleźć jego siostrę w Silverglade Village. Mówię sobie "no dobra, czemu nie?". No to jadę. Pukam pierwszy raz. Nic. Drugi raz... Nic. Pukam trzeci... Prawie spadłam z krzesła. Co zobaczyłam?



W gwoli wyjaśnienia - chodzi mi o to, że ona tak na prawdę wygląda jak facet (zapewne kojarzycie trzech braci, no nie?)... A jak ją zobaczyłam, to, moja koleżanka może to potwierdzić, schowałam się aż za nią. Ale nie to jest najlepsze... W domu, jak już byłam sama, weszłam na grę i... No, przeżyłam kolejny szok:






















 Dałam bardzo duży, byście mogli sobie przeczytać. Też myślałam, że padnę na miejscu....

Cóż, krótka notka, ale to dlatego, że dzisiaj nie mam zbytnio humoru. W każdym razie na koniec moja wczorajsza przeróbka:

Miłego dnia Xd. Jak nie będziecie mogli spać, to... To to nie moja wina, pamiętajcie :3.

1 komentarz: