niedziela, 11 maja 2014

Początki SSO.

    Dzisiaj będą dwie notki, jako że dawno żadnej nie było. Mam nadzieję, że się spodoba.

    Najpierw początki SSO. Przygotujcie się na to, co zobaczycie, gdyż zaszło wieele zmian.




 Poznajecie? Młody Steve :D XD

 Tutaj widzimy świat z góry..



Zamek już wtedy był ładny i... No, po prostu mi się podobają obie wersje :3.

 Czy tylko mnie przeraża to, że wszystkie konie są takie same? :d
A w ogóle, czy wtedy nie było nazwisk, a takie... Loginy? Ciekawe..

Tak kiedyś wyglądały stajnie.

W sumie konie wtedy były ładniejsze, przynajmniej według mnie..

Zdjęcia zapożyczone z ... http://simanunan.blog.cz/1012/star-stable-online-obrazky

Według mnie lepsza grafika teraźniejsza. Wtedy wyglądało to jak Stajnia Marzeń online. Teraz, po zmienieniu grafiki wydaje się, że ta gra jest jednak odmienna, że to nie to samo... 

A wy, którą wersję wolicie? Piszcie :D. 


4 komentarze:

  1. wolała bym tą aktualną wersję z powody kopiowania koni bo każdy ma takiego samego i była chyba tylko jedna lokacja zaletą to było że było za darmo

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę SS?? O mg nie poznaję!!! Fajny pomysł na post;)
    Pozdro,
    Anita🐎

    OdpowiedzUsuń
  3. A te konie co się na nich jeździło to te samo co jak się podejdzie do maszyny i tajemniczej doliny w ghv to tam w dy.mku jest napis i zdjęcie tego samego konia omg !!!
    A i mi osobiście podoba się aktualna wersja sso:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wolę tą najnowszą grafikę, wygląda schludniej i estetyczniej, wiele obiektów jest bardziej proporcjonalnych i dopracowanych. Interesuję się sztuką i grafiką, więc według mnie to co było w 2014, to tragedia, jedynie zamek był wtedy ładny, reszta taka kanciasta i mało realistyczna.

    OdpowiedzUsuń