niedziela, 11 maja 2014

Misty :D

    Hm, już pokazuję o co chodzi...


Parampampapam! xDD

    Przywitajcie grzecznie Misty (MistMountain), moją nową klacz kuca :3. No nie mogłam się powstrzymać jak ją zobaczyłam, mimo, że zbierałam na kuca haflingera .
No co, ma ulu rasa xD

   No i tak sobie właśnie myślałam. Niedawno dodali, mało osób ma, czemu nie zaszpanować nowym kucem? Ale potem sobie myślałam - niee, po co, tak długo zbierałam, miesiąc poczekam... Ale jak mama załadowała mi konto na telefonie pierwsze co zrobiłam to... Poleciałam po tego oto kuca pinto. Uznałam, że nie ma sensu się męczyć, że najpierw kupię tego, a potem dopiero nacieszę się upragnionym haflingerem. Jako, że dłużej będę czekała, to dłużej będę się z niego cieszyć i będę bardziej zadowolona jak już go kupię. 

Parę zdjęć:



Tutaj z koleżanką i jej kuniem. Tak pięknie stanęłyśmy, że nasze konie aż wyszły z promu ;3.
 


Znów z koleżanką i jej kucem, Pitty'im.

 Taak, zrobiłyśmy z nich małżeństwo. To jest choore XD

 A tutaj taka tam zbiórka. Nie chciało mi się przycinać, ale... No ten :3. 





Hm, zgadniecie gdzie jestem?






I Belive I can Flyyy! xD











Na dachu :3


Taki tam przytulas xD





Nie zwracajcie na to uwagi. Kłóciłyśmy się którą bardziej kucyki się przejmują XD








Jestę Bossę XD


A na koniec zadowolone konie.
Czekajcie, koniec? O, nie, na koniec będzie to:


Wiem, wiem, że zacina, ale mam wolnego kompa i... No i. Macie sposób na to, by nie zacinało? Jak tak, to piszcie, a ja na dzisiaj się żegnam...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz