wtorek, 22 kwietnia 2014

Zawody.

    Dzisiaj będzie trochę o zawodach.
    Jak zapewne wiecie odbywają się one w paru miejscach - Moorland, Fort Pinta, Firgrove, Jorvik i Golden Hills. Byłam na każdych oprócz tych ostatnich - za mały lvl.
    Ostatnio stwierdziłam, że jestem coraz gorsza na tych zawodach - dzisiaj nie wyrobiłam na przykład na zakręcie, w ostatnią sekundę wpadłam na punkt kontrolny, wczoraj nie wyrobiłam na slalomie, przedwczoraj źle skoczyłam na przeszkodę, wpadłam w ścianę no i... No i zawody poszły.... No wiecie gdzie.
     Ma ktoś porady co zrobić aby się poprawić dla takiej kaleki jak ja? :3
     Dodam od razu, aby było śmiesznie, że kiedyś szło mi lepiej. Zajmowałam miejsca od 2 do 5. Teraz od 7-15, rzadko niżej... Możecie się śmiać, bić brawo :3. A ja dam parę fotek...










Jak widzicie nie wszystkie zdjęcia przerobione. Niektóre z braku czasu, innych mi się nie chciało xD. A to pierwsze jest z innej okazji, a to że ono się tu znalazło to ten... ;3
Tak klimatycznie, no co? XD

Nie wiem co będzie w następnej notce, tak tylko uprzedzam ;3. No więc co... Komentujcie, będzie mi miło ;3

1 komentarz:

  1. Hej !Bardzo fajny wygląd bloga..Pomożesz Mi ? I na moim blogu znajdziesz porady na CS-Y!

    OdpowiedzUsuń